Téli igazgatási szünet 2017.

Nyomtatóbarát változatLevélben küldésPDF változat

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy 2017. december 27. napjától december 29. napjáig a Kistarcsai Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet lesz, amely időszak alatt a Kistarcsai Polgármesteri Hivatal – a halálesetek és születések anyakönyvezésének intézése kivételével – zárva tart.

Ezen időszak alatt a hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetére telefonos ügyeletet biztosítunk. A bejelentések fogadása 08.00-12.00 óra között a Hivatal központi telefonszámán keresztül, azt követően pedig a 06-20-426-5976 mobilszámon történik. Továbbá a hivatal@kistarcsa.hu e-mail címre is elküldhetik bejelentéseiket.

Továbbá, az Önkormányzat honlapjáért felelős szolgáltató, az ASP Központ 2017. december 21. napjától december 31. napjáig szolgáltatási szünetet fog tartani, ezen időtartam alatt a honlap látható lesz, azonban december 20. és január 1. között új hírek nem fognak megjelenni a weboldalon. Kérjük a hírekről az Önkormányzat facebook oldalán tájékozódjanak.

Megértésüket és együttműködésüket köszönöm!

Czukkerné dr. Pintér Erzsébet
jegyző